Rozšiřujeme náš tým a HLEDÁME kolegu/kolegyni na pozici PRÁVNÍK / PRÁVNIČKA
Společnost CEJIZA, s.r.o. poskytuje již od roku 2009 Jihomoravskému kraji a jeho příspěvkovým organizacím služby mj. v oblasti zadávání veřejných zakázek. Působíme nejen jako centrální zadavatel, ale též jako administrátor zadávacích řízení veřejných zakázek zadávaných krajskými příspěvkovými organizacemi. Těmto subjektům zároveň poskytujeme služby energetického managementu.
Co bude hlavní náplní Vaší práce?
- tvorba a revize smluv a jiných právních dokumentů, tvorba právních stanovisek
- příprava podkladů i realizace procesu zadávání veřejných zakázek (příprava zadávací dokumentace, zabezpečení jednání komisí, posouzení a hodnocení nabídek atd.)
- komunikace s pověřujícími zadavateli (zejména příspěvkovými organizacemi)
- práce s elektronickými systémy v oblasti zadávání veřejných zakázek (profil zadavatele, Věstník veřejných zakázek)
- právní pomoc vedení společnosti a spolupráce při řešení jiných právních věcí společnosti
- zpracování dokumentů pro jednání orgánů společnosti
Místo výkonu práce
Jaselská 205/25, Brno, v pěší vzdálenosti 5 min. od zastávky Česká
Co Vám můžeme nabídnout?
- zajímavou a zodpovědnou práci na plný úvazek na dobu určitou (1 rok) s možností následného prodloužení)
- flexibilní pracovní dobu
- možnost homeoffice (po skončení zkušební doby)
- motivující systém finančního ohodnocení, mzda po skončení zkušební doby ve výši až 47 000 Kč měsíčně + roční finanční bonusy dle rozsahu a kvality vykonané práce
- služební telefon a notebook
- 5 týdnů dovolené, 4 plně hrazené sick days, stravenkový paušál
- možnost vzdělávání
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít?
- VŠ vzdělání magisterského studijního programu v oboru Právo / Právo a právní věda
- znalost problematiky zadávání veřejných zakázek (zejména zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek)
- dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
- spolehlivost, pečlivost, systematičnost
- dobré komunikační, organizační a analytické schopnosti
- ochotu dále se vzdělávat a aplikovat získané znalosti v praxi
- zkušenosti se zadáváním veřejných zakázek
- zkušenosti s vedením týmu výhodou
Předpokládaný nástup: ihned / dohodou
V případě zájmu o nabízenou pozici nám prosím zašlete svůj životopis prostřednictvím odpovědního formuláře
Uzávěrka přihlášek
- uzávěrka přihlášek proběhne 17.09.2024; 2. uzávěrka přihlášek proběhne 03.10.2024; pokud bude vybrán vhodný uchazeč již po 1. uzávěrce přihlášek, výběrové řízení bude ukončeno.
Poučení:
Poskytnutí Vašich osobních dat považujeme za souhlas k jejich zpracování a uchovávání. Vaše osobní informace považujeme za důvěrné a využijeme je pouze pro potřeby výběrového řízení, a tedy v souladu s Vaším zájmem o zaměstnání. Vaše data jsou uchovávána pouze po nezbytně nutnou dobu průběhu výběrového řízení, poté budou zlikvidována.